Search this blog

Loading

8:18 AM

(0) Comments

確かな、確信している

確かな「たしかな」
certain, sure, definite, confident
Hán tự: XÁC
確信している「かくしんしている」
certain, sure
Hán tự: XÁC TÍN

彼が嘘を話したのは確かだと思う。
I’m certain that he told lie.

私たちが失敗するのは確かだと思う。
I'm certain that we'll fail.
0 Responses to "確かな、確信している"

Post a Comment